شنبه ۱۱ آذر ۰۲

kif20

kif20

انواع كيف و دسته بندي و كاربرد آنها

۱۳ بازديد

كيف مهمترين اكسسوري زنانه است؛ برخي دستي و رو دوشي .حتي بعضي ديگر قابليتي دوگانه دارند. و هر نوع براي موقعيت و كاربردي خاصي طراحي شده است. بنابراين، شناخت مدل كيف جهت داشتن انتخابي مناسب ضروري است؛ در اين مطلب از توليدي كيف گوهري با انواع كيف زنانه آشنا خواهيم شد.

كيف هاي زنانه (women’s bags) از جمله وسائل بسيار محبوبي هستند كه هنوز هم با گذر زمان جذابيت خود را از دست نداده‌اند. براي بسياري از بانوان، وسواس داشتن انواع كيف زنانه كه متناسب با استايل و نوع نيازشان باشد، كاري مهم است. از يك سو شكل، طراحي، رنگ و مدل و از سويي ديگر كاربرد كيف از نظر موقعيت استفاده (مهماني يا دانشگاه) و حجم قرارگيري وسائل، از اهميت بالايي برخوردار است.

كيف دوشي / Shoulder bag

ين كيف بند نسبتا بلند، چرمي يا زنجيري، قابل‌تنظيمي دارد و در اندازه‌ها، طرح‌هاي گوناگون و بسيار كاربردي است. براي موقعيت‌هاي كژوال ورزشي، پياده‌روي سبك، اداري و خريد مناسب است.

كيف ستچل / Leather Satchel bag

اين كيف چرمي يكي از انواع كيف دوشي كاملاً كلاسيك و محبوب است است. معمولا فرمي مستطيلي دارد و با برگردان و قفلي در قسمت جلوي كيف بسته مي‌شود. كف آن صاف است و در بسياري از موقعيت‌هاي كژوال يا قرارهاي دوستانه بيرون از منزل مناسب است. اين كيف بندي علاوه بر بند بلند دوشي، يك دستگيره كوچك دارد كه به وسيله آن‌ هم قابل‌حمل است. اين كيف‌ها تا حد زيادي طراحي و فرمي شبيه به كيف‌هاي مدرسه‌اي وينتيج دارند.

كيف خورجيني / Saddle bag

كيف سدل كه سيلوئتي شبيه به خورجين يا زين اسب دارد، فرم كلي آن تقريبا شبيه به يك نيم‌دايره است و با برگردان و سگكي در قسمت جلو بسته مي‌شود. اين كيف به‌صورت كج روي بدن آويخته مي‌شود و دوچرخه‌سواران و موتورسواران از آن زياد استفاده مي‌كنند.

كيف پستچي / Messenger bag

كيف نامه‌رسان با بندي بسيار بلند و البته قابل‌تنظيم، به‌صورت مورب روي دوش انداخته مي‌شود. براي دانشگاه انتخاب بسيار خوبي است و اگر بزرگ باشد مي‌توان با آن لپ‌تاپ يا تبلت هم حمل كرد. نام ديگر اين كيف Courier است.

كيف باگت / Baguette bag

كيف باگت همانطور كه از نام آن پيداست، فرمي شبيه به نان باگت «Baaguette» دارد. اين كت مستطيل شكل و بسيار كوتاه و عريض است. اين مدل كيف بندي متوسط دارد و براي استفاده روزانه و مهماني مناسب است. كيف باگت بيش از هر برندي به‌وسيله Fendi معروف شده است.

 

http://www.tolid.co/%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%da%a9%db%8c%d9%81-%d9%88-%d8%af%d8%b3%d8%aa%d9%87-%d8%a8%d9%86%d8%af%db%8c-%d9%88-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d8%af-%d8%a2%d9%86%d9%87%d8%a7/

توليدي كيف ايراني؛ انتخابي شيك، جذاب و مقرون به صرفه

۱۹ بازديد

امروزه تعداد توليدي كيف و كفش در جهان بسيار بسيار زياد است و برخي توليدكنندگان تبديل به برندهاي معتبري شده‌اند كه امروز گران‌ترين و البته با كيفيت‌ترين محصولات را عرضه مي‌كنند. از جمله برندهاي معروف در زمينه توليدي كيف مي‌توان به برند گوچي، پرادا، ولنتينو و... اشاره كرد كه به عنوان لاكچري‌ترين برندهاي جهاني شناخته مي‌شوند.

از آنجا كه استفاده از كيف بخشي از استايل افراد را تشكيل داده و براي داشتن يك تيپ خاص بسيار حائز اهميت است، در اختيار داشتن كيفي به كيفيت و خاصي توليدات برند گوچي، ولنتينو يا پرادا براي همه‌ي بانوان جذاب و دوست داشتني خواهد بود.

اين در حالي است كه خريد از توليدي كيف اين برندهاي خارجي مشهور از ايران كمي سخت و گران قيمت خواهد بود. اگرچه كيفيت توليدات اين برندهاي خارجي بسيار بالا است، اما آنچه كه در نظر اول افراد را به خود جلب مي‌كند، ظاهر شيك و خاص كيف‌ها خواهد بود. مسلماً اشنايي با يك توليدي انواع كيف داخلي كه قادر است محصولاتي با كيفيت برندهاي خارجي و جذابيت آن‌ها توليد كند، براي ايراني‌ها بسيار خوشحال كننده خواهد بود. پس از مطالعه‌ي ادامه‌ي مطلب غافل نشويد!

مزاياي خريد از توليدي‌هاي داخلي كدامند؟

كيف يكي از لوازم مهم است كه بيشتر بانوان از آن استفاده مي‌كنند، كيف‌ها علاوه بر جذابيت بخشيدن به تيپ و استايل اشخاص، وسيله‌ي خوبي براي به همراه بردن لوازم شخصي به شمار مي‌رود. جالب است بدانيد كيفي كه با خود به مجالس جشن و عروسي مي‌بريد، بايد متفاوت از كيفي كه به محل كار خود مي‌بريد باشد. بنابراين به وضوح روشن است كه خريد كيف تقاضاي بالايي دارد و توليدي‌هاي داخلي كيف در ايران مزيت‌هاي بسياري براي هم‌وطنان خواهند داشت.

برخي از مهم‌ترين مزاياي خريد از توليدي كيف ايراني عبارت هستند از:

  1. خريد از توليدي كه كيف‌هاي با كيفيت و زيبا توليد مي‌كنند، به جاي خريد از محصولات خارجي موجب كمك به چرخه‌ي توليد در داخل كشور و رونق كلي جامعه خواهد شد.
  2. قيمت محصولات داخلي باكيفيت به مراتب از توليدات برندهاي خارجي ارزان‌تر است.
  3. دسترسي به توليدي كيف داخلي و خريد از آن بسيار آسان و راحت مي‌باشد.

با قاطعيت مي‌توان گفت وجود توليدي كيف داخلي يك نعمت بزرگ و عالي به شمار مي‌رود و مي‌بايست از توليدكنندگان داخلي با تمام توان حمايت شود، اما آيا مي‌دانيد بهترين توليدي داخلي چه ويژگي‌هايي دارد؟

ويژگي‌هاي بهترين توليدي كيف ايراني را بدانيد!

مسلماً در ميان توليد كنندگان داخلي هم توليد كننده خوب و بد وجود دارد و عموماً توليدي‌هاي كه محصولاتشان ويژگي‌هاي زير را داشته باشد، معتبر و مطمئن به شمار مي‌روند:

  • كيفيت و طول عمر بالاي محصولات توليد شده
  • ويژگي‌هاي ظاهري مطلوب و جذاب
  • توليد شده مطابق با مد روز
  • قيمت مقرون به صرفه

اين ۴ ويژگي از مهم‌ترين فاكتورهاي انتخاب بهترين توليدي براي خريد است كه اگر به آن توجه شود، خريدي رضايت بخش به وجود خواهد آمد. به وضوح روشن است كه خريد از توليدي‌هاي داخلي به نفع مشتري و توليد كننده خواهد بود، تنها كافي است يكبار امتحان كنيد.

آشنايي با توليدي كيف يك

عموماً صاحبان فروشگاه‌هاي كيف و كفش به دنبال يافتن بهترين توليدي داخلي هستند تا با خريد عمده محصولات از ايشان بتوانند در فروشگاه‌ خود بهترين كيف‌هاي ايراني را ارائه كنند. توليدي كيف يك يكي از مشهورترين توليدكنندگان كيف در ايران است كه در استان تهران واقع شده و همتاي كيفيت برندهاي گوچي، پرادا و… كيف توليد و عرضه مي‌كند. اين مجموعه كه توانايي ساخت كيف به درخواست مشتري را هم دارد، با فروش به صورت عمده و قيمت مقرون به صرفه كمك شايان توجهي به خريداران خواهد كرد.

توليدي kif1.ir

توليدي kif1.ir در زمينه توليد انواع كوله پشتي و كيف مدرسه، توليد كيف‌هاي زنانه و مردانه و… فعاليت تخصصي دارد و محصولات توليد شده در اين مجموعه از كيفيت بالايي برخوردار است. تنوع كيف‌هاي توليد شده در توليدي kif1 بسيار بالا بوده و به شما اين امكان را مي‌دهد كه بسته به نياز خود خريد نمائيد.

دسترسي به توليدي كيف يك آسان است!

اگرچه اين توليدي در استان تهران واقع شده است، اما نيازي نيست كه براي خريد از سراسر ايران به تهران سفر كنيد. امروزه دنياي ارتباطات و اينترنت كارها را بسيار آسان كرده و به راحتي مي‌توانيد از داخل منزل خود هم خريد نمائيد. وبسايت تخصصي توليدي http://kif1.ir اين امكان را به مشتريان مي‌دهد كه به صورت آنلاين خريد كنند و در سريع‌ترين زمان ممكن در محل آدرس خود تحويل بگيرند. توليدي كيف يك با هدف كمك به پيشرفت جامعه و كسب و كارهاي كوچك‌تر بهترين شرايط را براي خريد مشتريان خود فراهم كرده است.

 

https://eghtesadafarin.com/?p=15580

محصولات جديد توليدي كيف مدرسه اي

۱۷ بازديد

كوله۲خونه ساده كد۱۵
قيمت: ۹۸۰۰۰ تومان(عمده)
سايز بزرگ-ساده سبك-۲زيپ
جنس ايراني-آستر معمولي
ابعاد كيف: ۴۲ در۳۲ سانت
كيفيت: دوخت،،جنس: درجه۲
۴طرح: مطابق عكس

كيف مدارس مقطع راهنمايي قيمت: ۱۱۸.۰۰۰ تومان(عمده)
بسيار جادار _ مدل ۴ زيپ
ابعاد كيف: ۴۵ در۳۲ سانت
كيفيت: دوخت،،جنس: درجه۱
رنگبندي: مطابق عكس

 

كيف مدارس مرغوب كد۵۶۸۵
قيمت ۱۳۵۰۰۰ تومان(عمده)
محصول پر فروش_سايز متوسط
مناسب براي: ۹ الي ۱۳ سال
سايز متوسط،۴۰ در۳۶ سانت
جنس برزنت درجه۱=طرح دار- ۴زيپ- داراي عرق گير_پشت طبي-آستر درجه۱-زيپ درشت مرغوب-سر زيپ فانتزي-دسته،،بند ها ابر دار-مارك فلزي-هاي كپي درجه۱

كيف مدرسه آبرنگي كد۵۶۷۹
قيمت ۱۱۵۰۰۰ تومان(عمده)
جنس: برزنت مرغوب طرح دار
سايز بزرگ،۵۰ در۳۵ سانت
جنس ضد آب- ۴زيپ- آسترخوب-سر زيپ درشت

كيف مدرسه اي بزرگ حصيري كد۲۰
قيمت: ۸۸۰۰۰ تومان(عمده)
كوله جنس حصيري درجه۱
بسيار جادار _ مدل ۴ زيپ
ابعاد كيف: ۴۰ در۳۱ سانت
كيفيت: دوخت،،جنس: درجه۱
رنگبندي: مطابق عكس

كيف مدرسه ۳زيپ حراجي كد۲۵
قيمت: ۸۸۰۰۰ تومان(عمده)
جنس: برزنت ايراني-ضد آب
سايز بزرگ-ابعاد۴۸در۳۵سانت
كيفيت: دوخت،،جنس: درجه٢
رنگبندي: مطابق عكس

كيف مدرسه اي۲خونه كد۲۶
قيمت: ۷۸۰۰۰ تومان(عمده)
مدل٢خونه-پشت(برجسته)
جنس برزنتي(ضد آب)
سايز متوسط-ابعاد۴۸در۳۵سانت
كيفيت: دوخت،،جنس: درجه٢
مدلهاى انتخابى: دخترانه و پسرانه
تصوير روى كيف انتخوابى نميباشد

كيف مدرسه اي ۳زيپ حراجي كد۲۴
قيمت: ۸۸۰۰۰ تومان(عمده)
جنس: برزنت ايراني-ضد آب
سايز بزرگ-ابعاد۴۸در۳۵سانت
كيفيت: دوخت،،جنس: درجه٢
رنگبندي: مطابق عكس

كيف مدرسه CAT كد۵۶۸۰
قيمت ۹۸۰۰۰ تومان(عمده)
جنس: برزنت مرغوب
سايز بزرگ،۵۰ در۳۵ سانت
برزنت درجه۱ ايراني_ضد آب_ ۴زيپ_آستر درجه۲

براي ديدن تمامه محصولات جديد توليدي كيف مدرسه به لينك زير مراجعه فرماييد 

لينك :  

http://kif1.ir/product-category/%da%a9%db%8c%d9%81-%d9%85%d8%af%d8%b1%d8%b3%d9%87

برترين برندهاي توليد كننده كيف

۱۴ بازديد

۱.chanel
تاريخ تأسيس: ۱۹۱۰
تاسيس شده توسط: كوكو شانل
كشور مبدا: پاريس، فرانسه
كيف هاي دستي شانل در كجا ساخته مي شوند: فرانسه يا ايتاليا
قيمت متوسط ​​هر كيف: ۳۰۰۰ تا ۷۰۰۰ دلار

شانل نيازي به معرفي ندارد. آن يكي از لوكس ترين برندهاي كيف دستي در جهان است. اين برند در بين افراد مشهور محبوب است.
كيف هاي دستي Chanel به دليل ساده و در عين حال كاربردي بودن آنها شناخته شده اند. اغلب اوقات، خواهيد ديد كه كيف هاي دستي لوكس مطابق مد بسيار كاربردي نيستند. كوكو شانل با ديدن اين روند، اقدام به توليد يك سري كيف دستي كرد كه لوكس به نظر مي رسيد و در عين حال كاربردي نيز بود. امروز هم خواهيد ديد كه كيف هاي دستي Chanel در عين زيبايي و با كلاس بودن، از طراحي مينيماليستي برخوردار هستند. كيف هاي دستي Chanel، به لطف طراحي ساده، از مد نمي افتند و هميشه مد روز هستند.
اگر مي خواهيد براي يك كيف دستي لوكس هزينه كنيد، Chanel بايد در بالاي ليست شما باشد.

۲. Louis Vuitton
تاريخ تأسيس: ۱۸۵۴
تاسيس شده توسط: Louis Vuitton Malletier
كشور مبدا: پاريس، فرانسه
كشورهاي سازنده فعلي: فرانسه، ايالات متحده آمريكا، ايتاليا، سوئيس، آلمان و اسپانيا
قيمت متوسط هر كيف: ۱۵۰۰ تا ۱۰۰۰۰ دلار

 

Chanel، Hermès و Louis Vuitton بدون شك ۳ نام تجاري برتر كيف هاي دستي در حال حاضر هستند. يك دليل مهم وجود دارد كه چرا Louis Vuitton در قسمت فوقاني جدول ما نشسته است. در حالي كه بسياري از مردم ممكن است Louis Vuitton را به عنوان يك برند برتر كه كيف هاي دستي را با قيمت هاي ناخوشايند مي فروشد، در نظر بگيرند، اما به وضوح اينگونه نيست.
اگر به داده ها نگاه كنيد، كاملاً برعكس است. افرادي كه كيف هاي Louis Vuitton را خريداري كرده اند، آن را سرمايه گذاري خوبي مي دانند. Louis Vuitton كيف هاي دستي فوق العاده با كيفيت توليد مي كند و ماندگاري آنها بسيار طولاني است. نه تنها اين، بلكه اين برند حراج هاي بهتري رو نسبت به باقي برندهاي معروف برگزار مي كند.

۳. Valentino
تاريخ تأسيس: ۱۹۵۲
تاسيس شده توسط: ماريو والنتينو
كشور تاسيس: ناپل، ايتاليا
ساخت در: ايتاليا
قيمت متوسط ​​هر كيف: ۲۰۰۰ تا ۳۵۰۰ دلار

Valentino هميشه به ساخت كيف هاي دستي لوكس معروف نبود. ماريو والنتينو، كه بنيانگذار اين برند است، يك كارخانه چرم سازي واقعا ماهر در ناپل بود. او به ساخت كيف هاي چرمي معروف نبود. در عوض كفش هاي چرمي را طراحي و توليد مي كرد. افراد مشهوري از جمله ژاكلين كندي كفش هاي سفارشي طراحي شده توسط ماريو را مي پوشيدند.
امروزه نيز مي توانيد همان كار دستي را توسط Valentino در كيف هاي دستي مشاهده كنيد. كيف هاي دستي Valentino زيبا و لوكس به نظر مي رسند. با ادامه روند تعيين شده توسط ماريو والنتينو، مي توانيد مهارت كار در هر يك از كيف هاي دستي والنتينو توليد شده را مشاهده كنيد.
البته لازم به ذكر است كيف هاي دستي Valentino ارزان نيستند. قيمت كيف هاي Valentino مي تواند در حدود ۲۰۰۰ تا ۳۵۰۰ دلار باشد. با اين حال، غير معمول نيست كه مي بينيد كيف هاي طرحدار Valentino با قيمت محدودي به قيمت دو هزار دلار نيز به فروش مي رسند.

۴. Prada
تاريخ تأسيس: ۱۹۱۳
تاسيس شده توسط: ماريو پرادا، ميوشيا پرادا
كشور تأسيس: ميلان، ايتاليا
ساخت در: ايتاليا
قيمت متوسط ​​هر كيف: ۱۰۰۰ تا ۳۰۰۰ دلار

Prada يكي از محبوب ترين مارك هاي كيف دستي در جهان است. اگر اهل شيك پوشي و علاقه مند به كيف هاي دستي هستيد، مطمئنا يك يا دو كيف دستي Prada در اطراف خود داريد.
Prada به عنوان يك شركت توليدكننده كيف لوكس شروع به كار نكرد. در عوض، به عنوان يك برند چمدان بي نظير به وجود آمد. در سال ۱۹۸۵، ميوچيا پرادا با معرفي يك سري از كيف هاي دستي نايلوني، برند Prada را نوسازي كرد. اين شركت كيف هاي دستي مرغوبي توليد كرده كه با توجه به جزئيات ساخته شده اند. و برخلاف بسياري از كيف هاي دستي طراحي شده، ميوشيا قيمت كيف هاي دستي را به گونه اي تعيين كرد كه براي مخاطبان بيشتري در دسترس باشد. و Prada امروزه يكي از برترين برند هاي كيف دستي لوكس در جهان است.

۵.Coach
تاريخ تأسيس: ۱۹۴۱
تاسيس شده توسط: ليليان و مايلز كان
كشور مبدا: ايالات متحده آمريكا، شهر نيويورك
كشور سازنده: چين
متوسط قيمت هر كيف: ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ دلار

 

Coach برند ديگري است كه نيازي به معرفي ندارد. مانند همه برندهاي ذكر شده قبلتر از آن، Coach نيز شروع دمدمي مزاجي داشت. اين برند در ابتدا كيف هاي دستي توليد مي كرد كه طرحي اي شبيه به دستكش بيس بال داشتند. با گذشت زمان، اين شركت با طراحي هاي جديدي روبرو شده است كه مخاطبان اصلي آن را هدف قرار داده اند. و اين تغيير به خوبي نتيجه داد.
امروزه كيف هاي دستيCoach يكي از محبوب ترين برندها در بين خريداران در سراسر جهان است. طرح هايي كه امروز ارائه مي دهند ساده و در عين حال ظريف هستند. همچنين كيف هاي دستي Coach به هر شكل و اندازه اي وجود دارند و باعث رشد نام تجاري آن در طول سال ها مي شوند. مهم نيست شما چه سليقه اي داريد، مطمئنا كيف Coach متناسب با نيازهاي خود را پيدا خواهيد كرد.

Marc Jacobs.6
تاريخ تأسيس: ۱۹۸۴
تاسيس شده توسط: مارك جيكوبز
كشور تأسيس: ايالات متحده آمريكا ، شهر نيويورك
ساخت در: ايتاليا
قيمت متوسط ​​كيف دستي : ۱۷۵ تا ۴۹۵ دلار

 

اگر متوجه شده ايد كه طرح كيف هاي دستي Marc Jacobs مشابه طرح Louis Vuitton است، قطعاً اشتباه نمي كنيد. و شما مي خواهيد بدانيد كه چرا. مارك جيكوبز، مردي كه برند تجاري از آن او بود، قبل از شروع برند تجاري خود، ۱۷ سال در Louis Vuitton به عنوان مدير خلاق كار كرد. خوشبختانه براي ما، كيف هاي دستي Marc Jacobs خيلي گران نيستند.
مارك جيكوبز بيش از ۲۰۰ فروشگاه خرده فروشي و يك فروشگاه آنلاين دارد و در ۸۰ كشور گسترش يافته است.

Gucci.7
تاريخ تأسيس: ۱۹۲۱
تأسيس شده توسط: گوچيو گوچي
كشور مبدا: فلورانس، ايتاليا
كارخانه توليد: شهر پراتو در توسكان، خارج از فلورانس
قيمت متوسط ​​كيف دستي: ۱۷۰۰ تا ۳۰۰۰ دلار

Gucci به دليل بندهاي دستي چرمي لوكس ايتاليايي بسيار محبوب است. گوچيو گوچي، خالق اين برند، شروع به ساخت طرح هاي كيف دستي كرد كه الهام گرفته از زين هاي اسب بود. او به خوبي به كار با كيف هاي چرمي آشنايي داشت زيرا پدرش صاحب تجارت چرمي بود.
گوچيو به عنوان يك مسافر از طراحي هاي چمدان هايي كه در سراسر دنيا ديده الهام گرفته و زمان زيادي طول نكشيد تا بفهمد مردم چه مي خواهند. او كيف هاي دستي چرمي با كيفيت بالا ساخت كه علاوه بر ساخت خوب، از قابليت اطمينان بالايي نيز برخوردار هستند. توجه به جزئيات يكي از مهمترين موارد Gucci است. بنابراين جاي تعجب نيست كه كيف هاي Gucci سال ها دوام داشته باشند.

۸. Fendi
تاريخ تأسيس: ۱۹۲۵
تاسيس شده توسط: آدل و ادواردو فندي
كشور مبدا: رم، ايتاليا
كشور سازنده: ايتاليا
قيمت متوسط ​​هر كيف: ۱۵۰۰ تا ۳۸۰۰۰ دلار

در حالي كه برندهاي لوكس ديگر سعي مي كنند درجه يك به نظر برسند و برجسته باشند، Fendi در جهت كاملاً مخالف حركت مي كند. در حالي كه تعدادي از كيف هايي كه Fendi ارائه مي دهد درجه يك و مجلل به نظر مي رسند، بقيه تركيبات آن فرياد مي كشند و هيچ چيز مجللي را در ساخت خود ندارند. و اين به آنها كمك كرده تا كاملاً در ميان مردم متمايز شوند.
فندي در سال ۱۹۲۵ تاسيس شد و از همان ابتدا به ساخت كيف هاي دستي جذاب و فريبنده معروف بود. بسياري از كيف هاي دستي آنها طرح هاي خزدار را به يك شكل يا شكل ديگر ادغام مي كند. نبايد انكار كرد كه كيف دستي هاي Fendi چشم نواز هستند.

Hermès.9
تاريخ تأسيس: ۱۸۳۷
تاسيس شده توسط: تيري هرمس
كشور تاسيس: پاريس، فرانسه
جايي كه اكنون ساخته مي شوند: فرانسه
قيمت متوسط ​​هر كيف: ۱۲۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰۰ دلار

ما اطمينان داريم كه انتظار داشتيد هرمس را در اين ليست جزو بالاترين رده ها از مارك هاي كيف دستي در جهان مشاهده كنيد. و بنابراين، اينجاست! هرمس در سال ۱۸۳۷ به وجود آمد و توسط تيري هرمس تأسيس شد. اين برند به ساخت كيف هاي دستي بسيار لوكس معروف است كه براي اكثر مردم از دسترس خارج شده است. تا زماني كه يك فرد مشهور نباشيد يا خيلي ثروتمند نباشيد، بدست آوردن يكي از اين موارد مي تواند آرزو باشد.
قيمت كيف هاي هرمس در حدود ۱۲۰۰۰ دلار است و مي تواند تا ۲۰۰۰۰۰ دلار نيز باشد. اما در اينجا متوقف نمي شود. اگر طرحي سفارشي براي كيف دستي خود درخواست مي كنيد و اگر هرمس اين درخواست را بپذيرد، هزينه كيف بسيار بيشتر است. با اين حال، در ازاي اين كار، مي توانيد كيف دستي اي را بخريد كه شبيه هيچ كيف ديگري نباشد. كيف هاي دستي هرمس بسيار محدود هستند و حتي مي توان آنها را به عنوان سرمايه گذاري در نظر گرفت. معمول است كه مي بينيد كيف هاي دستي Hermès بيش از قيمت خريد به فروش مي رسند.

Céline.10
تاريخ تأسيس: ۱۹۴۵
تاسيس شده توسط: سلين ويپيانا
كشور مبدا: پاريس، فرانسه
كيف هاي دستي سلين در كجا ساخته مي شوند: ايتاليا
قيمت متوسط ​​كيف هاي دستي: ۲۰۰۰ تا ۴۰۰۰ دلار

Céline كيف هاي دستي لوكسي درست مي كند كه در واقع مي توانيد روزانه از آنها استفاده كنيد. برخلاف بسياري از كيف هاي دستي لوكس كه فقط در موارد خاص مي توانيد از آنها استفاده كنيد، كيف هاي دستي Céline متفاوت هستند. كيف هاي دستي آنها بسيار محدود هستند و توجه عمومي را به خود جلب نمي كند. اما اين بدان معني نيست كه آنها شيك و زيبا به نظر نمي رسند.
قيمت اكثر كيف هاي دستي سلين در حدود ۲۰۰۰ دلار است و همانطور كه تصور مي كنيد از مواد چرمي با كيفيت بالا ساخته شده اند. توجه به اينكه جزئيات در اين كيف ها نيز بسيار زياد است. و جاي تعجب نيست كه اين كيف ها ارزش خود را به خوبي حفظ مي كنند. و از آنجا كه اين كيف ها بسيار گران هستند، مجموعه كيف هاي دستي Céline منحصر به فرد است. همچنين لازم به ذكر است كه شما مي توانيد اين كيف ها را فقط در يك فروشگاه مجاز محدود خريداري كنيد.
كيف هاي دستي سلين به دليل طراحي حداقلي و قابليت استفاده عالي بسيار محبوب هستند. در حالي كه كيف هاي آنها جايگزين كيف هاي لپ تاپ نيست، اما تعداد كمي از مدل ها لپ تاپ را مي توانيد داخل آنها را جاي دهيد.

۱۱. Christian Dior
تاريخ تأسيس: ۱۹۴۷
تاسيس شده توسط: كريستين ديور
كشور مبدا: پاريس، فرانسه
ساخت در: ايتاليا يا اسپانيا
قيمت متوسط ​​هر كيف: ۱۵۰۰ تا ۵۰ هزار دلار

Dior يك برند مد برتر است كه به ساخت كيف هاي دستي لوكس، لباس هاي نفيس با طراحان و عطرهاي برتر معروف است. اين برند پس از جنگ جهاني دوم هنگامي كه اين شركت به شكل گيري پاريس به عنوان يك شهر مد و لوكس كمك كرد، رونق گرفت.
Dior داراي تعداد زيادي كيف دستي است كه براي مخاطبان زيادي كافي است. آنها كيف هاي متنوعي را تهيه مي كنند كه هم براي علاقه مندان به مد و هم براي كساني كه به دنبال كاربردي بودن كيف هاي دستي خود هستند، تهيه مي شوند.

Saint Laurent.12
تاريخ تأسيس: ۱۹۶۶
تاسيس شده توسط: ايو سن لوران
كشور مبدا: پاريس، فرانسه
ساخت در: ايتاليا
قيمت متوسط ​​هر كيف: ۱۵۰۰ تا ۳۰۰۰ دلار

 

ما كه در ليست برند هاي برتر كيف دستي لوكس در جهان قرار داريم، Saint Laurent را نيز خواهيم داشت. Saint Laurent يكي ديگر از برندهاي كيف دستي لوكس از پاريس و فرانسه است. اين برند داستان بسيار جالبي دارد.
ايو سن لوران، بنيانگذار اين برند تا دهه ۱۹۶۰ در Christian Dior كار مي كرد. با اين حال، به دليل جنگ جهاني دوم، او مجبور شد براي جنگ برود. وقتي برگشت كارش از بين رفته بود. او از Dior به دليل نقض قرارداد شكايت كرد و برنده شد! با استفاده از اين پول، مارك تجاري خود را ايجاد كرد – سنت لوران.
كيف هاي دستي Saint Laurent معمولاً منحصر به فرد هستند و طرح هاي جديدي را به ميدان مي آورند. اين برند بخاطر ارائه فلسفه هاي طراحي جديد و اجراي آنها بسيار مورد احترام است. بيشتر طرح هاي كيف دستي Saint Laurent ظريف بوده و تأثيرگذار به نظر مي رسد.

13. توليدي كيف يك  kif1.ir

تاريخ تاسيس : 1385

تاسيس شده توسط : گوهري

كشور مبدا: ايران , تهران

ساخت در: ايران

قيمت متوسط ​​هر كيف: 40 تا 70 هزار تومان

 

توليدي كيف يك با بيش از يك دهه فعاليت مستمر در عرصه

توليد و پخش انواع كيف زنانه , مردانه , كوله پشتي

و انواع كيف مدرسه اي به صورت عمده نامي آشنا براي

فعالان و همكاران عمده و خرده فروش سراسر كشور است

توليد مدل هاي جديد به صورت روزانه

از ويژگي هاي منحصر به فرد مجموعه گوهري براي ايجاده تنوع بالا و فروش بهتر

همكاران عزيز اقدام به توليد دو تا سه مدل كيف جديد به صورت روزانه

و حذف چند مدل قديمي ميباشد

توليد انواع كيف سفارشي

از ديگر خدمات اين توليدي توليد انواع

كيف سفارشي با مارك و برند اختصاصي شما

و به صورت كاملا اختصاصي

ساخت و توليد انواع كيف زنانه , مردانه , دستي اداري , لب تابي

انواع كيف مدرسه و …

منبع :

http://kif1.ir

لينك مقاله :

 
http://mgkif.ir/blog/%d8%a8%d8%b1%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%af%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d8%af-%da%a9%d9%86%d9%86%d8%af%d9%87-%da%a9%db%8c%d9%81/

ابزرا مورد نياز براي در توليدي براي ساخت انواع كيف با جنس مصنوعي چيست ؟

۱۳ بازديد

در اين مقاله به بررسي انواع ابزار مورد نياز براي توليد كيف به صورت دستي نه صنعتي ميپردازيم

بدون ابزار و يراق آلات مورد نياز دوخت كيف و ديگر محصولات امكان پذير نيست. ابزار ساخت كيف بسيار گسترده بوده و همه آنها را از اين صفحه مي‌توانيد تهيه كنيد. اكثر اين ابزار نه فقط براي كيف زنانه بلكه براي ساخت كيف‌هاي مختلف از قبيل كيف كمري و انواع كيف مدرسه اي و كوله پشتي  نيز كاربرد دارد.

ابزار ساخت كيف حرفه‌ اي

ابزار توليد كيف به صورت دستي و غيره صنعتي با دست 

ابزار هاي مخصوص برش :

شامل (قيچي، كاتر، تيغ كاتر، تريشه بر، گزن و لويس)

 

ابزار هاي مربوط به پرداخت و رنگ كردن لبه كيف :
شامل (رنگ لبه، شيار زن، لبه گرد كن، آرميتاژ، غلطك رنگ و هويه)

 

ابزارهاي دوخت:
شامل (نخ موم زده و نخ ساده، سوزن و گيره پا اسبي)

 

انواع سوراخ كن:
شامل (سمبه تكي، سمبه چند سر، درفش، پانچ و رولت علامتگذار)

 

انواع چسب براي داخل كيف :
شامل (چسب آهن، چسب نواري، حلال چسب، غلطك چسب و ظرف چسب)

 

انواع پرچ كن دستي:

شامل (دستگاه پرس، دكمه زن چهار پارچه، منگنه زن و …)

 

و انواع چكش و مشته و انبر.

 

يراق آلات متنوع كيف

همه انواع يراق آلات كيف  با تنوع بسيار بالايي و در كيفيت هاي مختلف و متنوعي در توليدي كيف ارزان استفاده ميشود البته اين يراق آلات مخصوص كيف نبوده و در همه انواع محصولات استفاده مي‌شوند.

 

انواع دكمه كيف:

شامل (دكمه آهن ربايي و دكمه چهار پارچه)

 

انواع حلقه كيف:
شامل (حلقه گرد و نيم گرد، جا دسته، گوشه گير، بندگير، پل و منگنه)

 

انواع زيپ و سرزيپ:
شامل (زيپ فلزي و پلاستيكي)

 

انواع پرچ كيف و كفش:
شامل (ميخ، پيچ، استوك و نك)

 

انواع قفل كيف:
شامل (قفل پيچكي، قفل ناخني، قفل دو نقطه، قفل مگنتي، قفل فولكسي، قفل فرگاما و …)

 

انواع پرچ كن دستي:

شامل (دستگاه پرس، دكمه زن چهار پارچه، منگنه زن و …)

 

و انواع مدبر، سگك كيف و طبله.

۱- توليدي كيف چيست ؟

ساخت و توليد كيف يكي از انواع هنرهاي دستي آميخته با ذوق و سليقه مي‌باشد كه ماده اصلي آن هر گونه چرم طبيعي يا مصنوعي است. روند توليد دستي بسيار متفاوت با فرايند توليد صنعتي مي‌باشد كه در آن نيروي انساني جايگزين چرخ هاست.

انواع كيف دست دوز و توليد شده توسط نيروي انساني به دليل تطبيق پذيري با علايق و خواسته‌هاي مردم بسيار محبوب هستند. شما مي توانيد براي هر مناسبت از آنها استفاده كنيد و همچنان به هر سبك و سياقي كه مي‌خواهيد طراحي كنيد. صنايع دستي ريشه در صنايع دستي روستايي، تمدن‎هاي باستاني و بسياري از صنايع دستي خاص كه قرن‎هاست به كار گرفته مي‌شوند.

بسياري از صنايع دستي از مواد طبيعي و حتي كاملاً بومي استفاده مي‌كنند در حالي كه برخي ديگر ممكن است مواد مدرن، غير سنتي و حتي مواد صنعتي را ترجيح دهند. كالاهاي توليدي و توليد انبوه جزء كالاهاي صنايع دستي نيستند.

۲- تاريخچه توليد كيف

ساخت كيف يا به طور ساده، خلق اشياء هنري يا آثار هنري با استفاده از تكنيك‌هاي شكل دهي، تكنيك‌هاي رنگ آميزي يا هر دو است.

چرم طبيعي در دوران ماقبل تاريخ و باستان (۵۰۰۰۰ قبل از ميلاد) بوده است. از زمان آغاز بشريت، بشر توانايي اختراع را نشان داده است.

وقتي انسان ماقبل تاريخ به دنبال شكار غذا بود، فهميدند كه آنها مي توانند بيشتر از حيوانات از گوشت آن استفاده كنند، اما اين كار بسيار مشكل بود، زيرا مرطوب بود و سريعا متعفن مي شد يا خشك مي شد و انعطاف خود را از دست ميداد، در هر دو صورت استفاده از آن دشوار بود.

آنها دريافتند كه پوست آن را مي توان به لباس تبديل كرد و از آن براي محافظت در برابر عناصر استفاده كرد، اين ايده سرآغاز استفاده از چرم بود.

يونانيان و روميان در قرن هشتم چرم را در تركيب با موارد ديگري بكار گرفتند و صندل‌هاي معروف، كيف‎هاي دستي و سپرهاي امنيتي اختراع كردند.

علاوه بر اين موارد رومي‎ها تعداد زيادي محصولات جديد از جمله كمربند، بند، زين و چادر را نيز توليد كردند. در طول قرون وسطي و دوره رنسانس، صنايع دستي با يك رونق خلاق و هنري روبرو شدند.

اين محصولات داراي ويژگيهايي چون رنگ آميزي، حكاكي شده، داراي اشكال خاص، مهر و موم شده بودند.

۳- مواد مورد نياز توليد و ساخت انواع كيف به صورت دستي و غيره صنعتي

۱-۳- جنس خام يا همان چرم مصنوعي 

نخستين و قطعا مهم ترين ابزار كار در ساخت كيف خودِ جنس است، كه به صورت طبيعي و مصنوعي در رنگ ها و نقش هاي گوناگوني وجود دارد.

۲-۳- موم

براي جلوگيري از باز شدن پيچ و تاب نخ، دوخت آسان بروي آن موم مي كشند.

۳-۳- چسب

قطعه هاي برش خورده و آستركشي و چسباندن استر به فوم توسط چسب صورت مي گيرد.

هنگام چسب زدن بايد به دقت چسب را در سطح مورد نظر پخش كرد و بعد از درنگي كوتاه سطح مورد نظر را چسباند، براي جذب بهتر چسب و نتيجه دلخواه و داشتن سطحي يكدستي بهتر است روي آن يك جسم سنگين قرار دهيم.

نكته مهم در چسباندن اين است كه به طور يكنواخت و يكدست تمامي قسمت ها را چسب بزنيم تا آستر ازكيف جدا نشود.

۳-۴- انواع لايي براي زيبايي 

لايي‌ها جهت ايستايي و زيبايي كيف‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرد، انواع مختلفي دارد و بسته به نوع كاربرد آن مورد استفاده قرار مي‎گيرد.

۱-۳-۴- جورابگير

براي استحكام بخشيدن به كيف از جورابگير يا نمدي استفاده مي شود، به اين دليل كه بين كيف و آستري قرار ميگرد رنگ آن اهميتي ندارد.

نمدي حالتي خشك دارد و اكثرا در كف كيف قرار ميگيرند. هدف از اين كار حفظ حالت كيف و جلوگيري از حالت شل ان است.

۲-۳-۴- قدك

قدك براي ايستاده نگه داشتن كيف مابين آستري و بدنه كيف قرار مي‎گيرد. يك ورق الياف سفت و فشرده مي‌باشد، علاوه بر كيف در توليد كفش نيز مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

۳-۳-۴- تكسون

تكسون بدليل استحكام بالا در ساخت كيف و كفش بكار گرفته ميشود، همانند قدك جنس محكمي دارد. در هنگام استفاده از تكسون بايد اندازه ي آن را از نسبت به جنس كمتر در نظر گرفت تا همراه با ديگر اجزاي كيف دوخته نشود.

۴-۳-۴- فوم

براي استحكام بخشيدن و حفظ ظرافت و زيبايي كيف از فوم استفاده مي‎شود. فوم نسبت به جورابگير و تكسون مقاومت و استحكام كمتري دارد و در موارد خاصي مورد استفاده قرار ميگيرد، زيرا نرمي خاصي دارد و از شكست در سطح جلوگيري مي‎كند. براي كيف‌هاي معمولي، كناره طبله‌ها استفاده مي‌شود.

۵-۳-۴- شلاقي

براي ثابت نگه داشتن حالت كيف و حفظ فرم آن از يك ورق پلاستيك فشرده استفاده مي‎شود اما برش آن سخت است. از دو لايه بهم چسبيده تشكيل شده و معمولا در كف كيف و يا بدنه مورد استفاده قرار مي‎گيرد.

۴- ابزار مورد نياز گارگاه كيف ( غيره صنعتي )

تعداد زيادي ابزار كارموجود است. برخي از آنها بسيار تخصصي هستند و برخي ديگر عمومي هستند. برخي از آنها فقط براي سبك هاي منحصر به فرد توليد استفاده مي شوند ، در حالي كه برخي ديگر براي هر يك از آنها مفيد هستند. واقعيت بزرگ اين است كه مي توان آن را با ابزارهاي نسبتاً كمي شروع كرد. اين بسيار عالي است زيرا مي توانيد بدون ايجاد يك كارگاه كامل ، احساس مهارت و مهارت را نسبت به اين حرفه داشته باشيد. همچنين اين بدان معناست كه مي توان بدون هزينه زيادي و يا سرمايه گذاري در منابع قابل توجهي در اوايل ، كار را شروع كرد. توليد و ساخت كيف به صورت دستي يكي از شاخه هاي صنايع دستي است كه ابزارهاي مورد استفاده در آن از تنوع بالايي برخوردار است.

۱-۴- ابزارهاي دوخت
۱-۱-۴- سوزن

اولين ابزار ساخته شده به دست انسان كه ضخيم و درشت و داراي شكافي بزرگ كه محل قرار گيري نخ است، سوزن با عبور از لايه هاي مختلف كيف باعث اتصال و بهم پيوستن قطعات مي‎شود. سوزن ها در اندازه هاي مختلفي وجود دارند. شما بايد يك سوزن سنگين وزن داشته باشيد كه به اندازه كافي بادوام باشد تا بتواند كيف را بخيه كند. براي بهترين نتيجه ، شما بايد نخ توري يا مومي را انتخاب كنيد كه مخصوص و فقط براي توليد طراحي شده است.

۲-۱-۴- بشكاف

ابزاري است كه براي شكافتن درز‎ها، دوخت‎ها و جا دكمه‎ها استفاده مي‎شود.

۳-۱-۴- انگشتانه

ابزاري فلزي و سخت كه در نوك انگشت قرار مي‎گيرد و مانع فرو رفتن سوزن به انگشت مي‎شود.

۴-۱-۴ نخ

بندي نازك كه بافتي منسجم دارد و براي اتصال قسمت‎هاي مختلف يه محصول چند تيكه به كار مي رود. انواع مختلفي دارد و هر كدام داراي قطر و ضخامت متفاوتي مي باشد.

۱-۴-۱-۴- نخ ابريشمي

نوعي نخ ساده و ارزان كه در دوخت‎هاي صنعتي مورد استفاده قرار مي‎گيرد، معمولا براي وصل كردن تكه‎هاي مختلف به‎كار برده مي‎شود. به دليل نداشتن لايه چربي(موم) عمر آن نسبت به ساير نخ ها كمتر است و استقامت كمتري دارد.

۲-۴-۱-۴- نخ موم زده

نخ‎هاي ابريشمي كه موم زده شده اند را نخ موم‎دار مي گويند و معمولا براي كيف دوزي در توليدي مورد استفاده قرار مي‎گيرند و در رنگ‎هاي مختلف موجود مي باشند. اين نخ ها به دليل مقاومت بالا و استحكامي كه نسبت به ساير نخ‎ها دارند بيشتر مورد استفاده قرار مي‎گيرند.

۳-۴-۱-۴- تريشه مصنوعي

نوعي نخ با قطر بسيار بالا كه جهت دوخت‎هاي تزييني براي زيبايي محصولات استفاده مي‎شود.

۴-۴-۱-۴- تريشه طبيعي

برش‎هاي نازك طبيعي است، كه بسيار مستحكم مي‏باشد. معمولا به عنوان دستبند و يا منگوله كيف به كار برده مي‎شود.

۲-۴- ابزارهاي برش

يكي ديگر از موارد اساسي كه نمي توانيد بدون آن كار كنيد چاقوي تيز يا ظروف برش است. باز هم ، قيچي هاي هنري منظم احتمالاً  در گارگاه كيف سازي كاربرد ندارد . آنها فقط به اندازه كافي سنگين نيستند كه بتوانند جنس كيف را را تميز كنند. مهم است كه هميشه هر چاقو يا وسايل برش را تيز نگه داريد. چاقوي كسل كننده موثر نخواهد بود و همچنين مي تواند خطرناك باشد. اين ممكن است لغزنده باشد ، و در نتيجه برش به پوست شما منجر شود!!! هنگام استفاده از چاقو ، مي خواهيد مطمئن شويد كه سطح مناسبي براي برش آن داريد. برش يك بخش اساسي در توليد كيف است و چند گزينه مختلف براي انجام كار وجود دارد ، بنابراين انتخاب محدود مي‌باشد. متداول ترين ابزار مورد استفاده يك چاقوي ابزار استاندارد ، يك برش چرخشي يا يك چاقوي گرد است.

۱-۲-۴- قيچي

قيچي‎هاي مخصوص براي ساخت كيف داراي دسته‎ هاي بزرگ و تيغه كوچك هستند و براي برش كيف استفاده مي‎شود. براي قسمتهايي كه برش آنها با كاتر دشوار است مانند گوشه ها و هلال ها از قيچي استفاده ميشود. براي برش قطعات مختلف كيف در توليدي از قيچي هاي مخصوص كه داراي دسته هاي بزرگ و تيغه هاي كوچك هستند استفاده مي شود كه اين شكل از قيچي برش انواع جنس را آسان تر مي كند و بيشتر براي قسمت هايي كه نمي شود با كاتر برش دادمثل گوشه ها وهلال ها مورد استفاده قرار ميگيرد. قيچي كار بايد از تيزي كافي برخوردار بوده و كُند نباشد تا جنس را به خوبي برش بزند و از بين نبرد.

۲-۲-۴- كاتر

كاتر براي برش زدن بصورت دقيق‎تر مي‎باشد، كار با اين ابزار دقت بالايي لازم دارد، استفاده از خط كش در كنار كاتر دقت برش را اقزايش مي‎دهد.

۳-۲-۴- نخ چين

نخ چين يا نخ بُر ابزاري كوچك و بسيار تيز است كه از آن براي بريدن نخ‎هاي اضافه يا نخ‎هاي انتهاي كار استفاده مي شود. اين ابزار صرفا براي بريدن نخ‎هاي نازك مناسب است و برش پارچه، كاغذ و ساير مواد سبب كند شدن آن مي‎شود.

۴-۲-۴- چاقوي لوييس

چاقو احتمالاً متداول ترين ابزار در كيف دوزي است، براي برش تكه‌هاي جنس خام جهت نازك كردن لبه‎ هاي كيف و لب‌تا كردن آن براي دوخت آسان مورد استفاده قرار مي‌گيرد. چاقوها نيز براي شكل دهي و در بعضي موارد به پايان رساندن استفاده مي شوند.

۳-۴- ابزارهاي چسباندن
۱-۳-۴- قلمو چسب

براي استفاده از چسب‎هاي كيلويي از قلموي مخصوص استفاده مي‎شود. اين ابزار براي پخش كردن چسب بر روي سطح كار مي‎باشد.

۲-۳-۴- كرپ ( پاك كن )

 

ابزاري مخصوص جهت پاك كردن اثر خطوط و چسب است كه بر روي كيف بعد از روند توليد باقيمانده است، اين ابزار به راحتي و بدون آسيب زدن به محصول آن را پاك مي كند.

ابزار هاي مربوط به پرداخت و رنگ كردن لبه كيف :

۴-۴- ابزارهاي نگهداري
۱-۴-۴- تخت كار

ابزاري است كه براي برش زدن جنس و پارچه و نمد  در توليدي مورد استفاده قرار مي گيرد. ضخامت صفحه برش، ۱.۵ ميلي متر و در سايزهاي A3، A4 و ساير اندازه ها توليد مي شود. سطح اين صفحه به صورت مدرج با مقياس هاي سانتي متر و اينچ ساخته مي شود.

انواع تخته كار:

۱-۱-۴-۴- فايبرگلاس

۲-۱-۴-۴- پلاستيك فشرده

۲-۴-۴- گيره

اين ابزار نقش پرس را ايفا مي كند، براي نگه داري جنس خام قبل از توليد كيف بر روي ميز كار بعد از چسب زدن است. همچنين مي توان چند لايه جنس خام ( مصنوعي ) را توسط گيره روي هم فيكس كرده و تمامي لايه ها را به يك باره سوراخ كرد.

۱-۲-۴-۴- گيره پا اسبي مخصوص دوخت دو سوزنه

اين ابزار از جنس چوب مي‎باشد كه توسط اهرم باز و بسته مي شود. به اينصورت كه كيف يا جنس برش خورده را ثابت و بدون حركت نگه ميدارد تا بتوانيد بصورت هم زمان از هر دو دست خود استفاده كنيد.

۵-۴- ابزارهاي علامت زني
۱-۵-۴- مشته

يكي از لوازم توليدي كيف پركاربرد مشته است، براي ضربه زدن به سمبه مورداستفاده قرار ميگيرد و براي ايجا سوراخ با سمبه احتياج به فشاري هست كه توسط مشته انجام مي شود. مشته ابزاري شبيه به  گوشت كوب و فولادي مي باشد كه وزن سنگيني دارد. از اين ابزار براي محكم تر كردن اتصالات كيف و آستر و ساير قطعات داخل محصول به يكديگر استفاده مي‎شود.

۲-۵-۴- چكش

چكش يا ماله همانند مشته ابزاري براي ضربه زدن به سنبه و ايجاد سوراخ است.

موم

براي دوخت و ساخت كيف در توليدي ها از نخ هاي مخصوصي استفاده مي شود. اين نخ ها ممكن است به هنگام كار، ريش ريش شوند. براي جلوگيري از اين امر از موم استفاده مي شود. به اين منظور قبل از دوخت، نخ بر روي موم كشيده شده و استحكام آن بالا مي رود.

۳-۵-۴- سنبه

 يكي از لوازم توليد كيف سمبه ‎ها هستند كه از جنس فولاد مي‎باشند، براي ايجاد سوراخ‎هايي بروي كيف استفاده مي‎شوند. سنبه‎ ها در ابعاد و شماره‎هاي مختلف موجود مي‎باشند كه با توجه به سوراخ‎هايي كه بايد ايجاد كنيد شماره‎هاي متفاوتي دارند. برخي از سمبه‎ ها داراي اشكال خاصي مانند ستاره، گل و غيره روي انواع كيف زنانه و دخترانه ايجاد مي كنند كه براي ايجاد طرح‎هاي تزييني روي محصول از آنها استفاده مي‎شود. براي توليد كيف هاي نازك ازسمبه ۰/۵ و براي كيف هايي با جنس ضخيم‎تر سمبه باشماره بالا استفاده مي‎شود.

۱-۳-۵-۴- سنبه گرد(پانچر)

رايج ترين و معمول ترين نوع سنبه است، مقطع گرد دارد و مدادي شكل است.

۲-۳-۵-۴- سنبه شكلي

سطح مقطع اين سنبه ها به صورت اشكال هندسي مي‎باشد و براي زيبايي كار استفاده مي‎شوند.

۳-۳-۵-۴- سنبه حكاكي

نوعي از سنبه كه داراي نقش‎هاي مختلف است و جهت حك كردن اين نقوش روي كيف به صورت دستي استفاده مي‎شود.

۴-۳-۵-۴- سنبه اريب زن يا چنگالي

استفاده از اريب زن يا سمبه چنگالي براي ايجاد سوراخ‌هاي كوك بسيار ساده است. اين ابزار سوراخ‌ها را با فاصله‌هاي يكسان، هم راستا و هم اندازه ايجاد مي‎كند. استفاده از اين ابزار باعث افزايش سرعت كار مي‎شود.

۵-۳-۵-۴- سنبه كمربندي

سنبه كمربندي بسيار بادوام و از جنس فولاد سخت مي‎باشد. براي برش زدن آسان قسمت انتهايي كمربند و براي تميزكاري از سنبه كمربندي استفاده مي‎شود. اين ابزار تخصصي و مورد نياز توليدكنندگان كيف مي باشد.

۶-۳-۵-۴- سنبه چاك زن

 ابزاري از جنس فولاد كه براي ايجاد برش هاي كوچك يك سانتي استفاده مي‌شود.

۶-۴- ابزارهاي اندازه گيري
۱-۶-۴- خط كش نشانه

جهت نشانه گذاري نقاط و رسم الگوي دقيق و منظم مورد استفاده قرار مي‎گيرد.

۲-۶-۴- خط كش فلزي

براي كار خط‎كش‎هاي فلزي مناسب‎ترين گزينه هستند، زيرا در هنگام كار با كاتر لبه‎ هاي خط‎كش از بين نمي‎رود. خط كش در سايز هاي (۲۰، ۳۰ و ۵۰) بيشتر مورد استفاده مي باشد.

۳-۶-۴- گونيا

اين ابزار براي علامت گذاري با زاويه ۹۰ درجه استفاده ميشود.

۷-۴- ابزارهاي رسم
۱-۷-۴- خودكار ژله اي

خودكارهاي ژله اي بدون بدنه‎ي پلاستيكي عرضه مي‎شوند و براي علامت گذاري روي كيف قبو و بعد از برش استفاده مي‎شود و اثر آنها پس از برش و سنبه زدن با استفاده از كِرِپ يا پاك كن كه از چربيِ حيوانات تهيه مي شود قابل حذف و اصلاح هستند

۲-۷-۴- خودكار نقره اي

هنگام رسم الگو و مشخص كردن محل دوخت‎ها از خودكار اكليلي نقره‎اي استفاده مي‏ شود، زيرا اثر آن به راحتي با دستمال مرطوب از بين مي‎رود.

۳-۷-۴- خودكار نوبوك

 براي علامت گذاري روي كيف مورد استفاده قرار ميگيرد و در نهايت پس از پايان كار به راحتي اثر آن از بين ميرود.

۴-۷-۴- مقواي شطرنجي يا كاغذ الگو

بعد از جنس مهم‎ترين ابزار الگو است. براي رسم الگو‌هاي دقيق بايد از مقواي پشت شطرنجي استفاده كنيد و در اندازه گيري دقت كافي داشته باشيد.

تخته كيف دوزي

از ديگر ابزارهاي كيف سازي براي توليد كيف از جمله كيف زنانه، كيف كمري و… مي توان به تخته كار برش جنس اشاره نمود. البته اين تخته كار زماني كاربرد دارد كه توليد كيف با دست انجام شود. در اين موارد، به هنگام سمبه زني و يا سوراخ نمودن جنس برش خورده تخته زير آن قرار مي گيرد. اين تخته ها داراي جنسي از فايبر گلاس بوده يا از پلاستيك فشرده ساخته مي شوند.

 

منبع :

توليدي كيف يك

http://kif1.ir

 

http://www.mgwb.ir/%d8%a7%d8%a8%d8%b2%d8%b1%d8%a7-%d9%85%d9%88%d8%b1%d8%af-%d9%86%db%8c%d8%a7%d8%b2-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d8%af%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d8%ae/

 

 

 

توليدي كيف – كيف يك

۱۹ بازديد

توليدي كيف يك

توضيحات بيشتر

توليدي كيف يك بزرگترين عرضه كننده كيف

به صورت مستقيم از توليدي كيف 

كيف يك از زير مجموعه هاي توليدي كيف گوهري بوده

و معرفي توليدات جديد در سايت كيف يك انجام ميشود

پس براي مشاهده توليدات جديد توليدي گوهري www.tolid.co

به سايت توليدي كيف – كيف يك مراجعه فرماييد

تلفن ۰۲۱۳۶۸۳۲۰۸۵

سايت كيف يك

http://kif1.ir

توليدي كيف ارزان كيف

۱۲ بازديد

كيف بچه گانه كوچك VLTN

كد٣۵١٩س
فقط ٢۵٠٠٠تومان(عمده)

حالت دستى و بند بلند شانه اى
مدل: VLTN پرچ دار
ابعادكيف: ١۶در٢٠سانت(كوچك)
رنگبندى: مشكى-طلايى-نقره اى
تلفن ۰۲۱۳۶۸۳۲۰۸۵
ساعت كارى١٠صبح الى١٨عصر

http://arzankif.ir/%da%a9%db%8c%d9%81-%da%a9%d9%88%da%86%da%a9-vltn.html

كيف دوشي گرد سنتي گليم

پاسپورتى گليم كد٣٣۴٨
قيمت ١٩٠٠٠تومان(عمده)
دوشى گليم(موج ايلام)

داراى بند بلند(قابل تنظيم)
دو جيب
قطر٢٠سانت(سايز كوچك)
مطابق تصوير
تلفن ۰۲۱۳۶۸۳۲۰۸۵

http://arzankif.ir/%da%a9%db%8c%d9%81-%d8%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%da%af%d8%b1%d8%af-%d8%b3%d9%86%d8%aa%db%8c-%da%af%d9%84%db%8c%d9%85.html

سايت اصلي:

ارزان كيف

توليدي كيف چهارراه سيروس

۱۴ بازديد

توليدي كيف چهارراه سيروس

اگر به دنبال خريد مستقيم از توليد كنندگان كيف هستيد

ممكن است آدرس چهار راه سيروس را به شما داده باشند

بر خلاف انچه گفته ميشود چهار راه سيروس از جمله نقاطيست كه به طور پراكنده

عمده فروشان كيف در آن مشغول به فعاليت هستند

نه توليد كنندگان !!!

توليدي كيف در چهار راه سيروس

در صورتي قصد خريد مستقيم از يك گارگاه كيف را داريد

ميتوانيد به دفتر مركزي توليدي كيف گوهري واقع در چهار راه سيروس نرسيده به چهار راه سرچشمه مراجعه

كنيد

اين واحد صنفي از معدود توليد كنندگاني است كه هود به طور مستقيم اقدام

به توزيع و پخش گسترده محصولات و توليدات خود نموده است

 

آدرس توليدي كيف گوهري :

ميدان بهارستان – خيابان مصطفي خميني – بعد از سرچشمه – پايين تر از پاركينگ طبقاتي رضا

پلاك 499 كيف گوهري

تلفن تماس با دفتر كارگاه :

02136832085

09357827477

مطالب مرتبط :

كوچه علي مرادي

 

دوشي جلو قفل ۱۵۰۰۰ تومان

۱۳ بازديد

دوشي جلو قفل فقط ۱۵۰۰۰ تومان !!!

از توليدات جديد جديد توليدي كيف

مشخصات اين كيف پرفروش :

۵۰ درصد زيره قيمت

ويژه ارزان سراها كد٣٢٧٨
فقط ١۵.۵٠٠تومان(عمده)
جنس طرح چرم(ضخيم)
دوشى دخترانه تك زيپ
ابعادكيف: ٢١در١٣سانت
داراى بند بلند شانه اى(١متر)
مشكى-مطابق عكس

براي تماس با توليدي كيف از طريق شماره هاي

زير در ساعات كاري ( ۹ صبح الي ۶ عصر ) اقدام فرماييد

تلفن ثابت : ۰۲۱۳۶۸۳۲۰۸۵

تلفن همراه : ۰۹۳۵۷۸۲۷۴۷۷

براي تماس با توليدي توليد انواع كيف سفارشي

از طريق تلفن همراه بالا

با ما در ارتباط باشيد

arzakif.ir

توليدي كيف يك

۱۴ بازديد

توليدي كيف يك

كد ۳۱۸۷

محصول پرفروش كد٣١٨٧

توليدي كيف يك

كيف٢حالته٣كاره(بسيار جادار)
فقط ۴٨٠٠٠ تومان(عمده)
حالت كوله و تغير حالت به دوشى

از سري محصولات توليدي كيف 
داراى٧زيپ+٩جيب جا
جنس كتان ضخيم بادوام
ابعاد حالت دوشى٣٠در٢٢سانت
ابعاد حالت كوله ۴٠در٣٠سانت
۵رنگ مطابق عكس+صورتى.سرخابى.آبى
مدل شل - داراى زيپ مخفى
تلفن ۰۲۱۳۶۸۳۲۰۸۵

صفحه اصلي محصول 

سايت اصلي