دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

انواع كيف و دسته بندي و كاربرد آنها

۳۷ بازديد

كيف مهمترين اكسسوري زنانه است؛ برخي دستي و رو دوشي .حتي بعضي ديگر قابليتي دوگانه دارند. و هر نوع براي موقعيت و كاربردي خاصي طراحي شده است. بنابراين، شناخت مدل كيف جهت داشتن انتخابي مناسب ضروري است؛ در اين مطلب از توليدي كيف گوهري با انواع كيف زنانه آشنا خواهيم شد.

كيف هاي زنانه (women’s bags) از جمله وسائل بسيار محبوبي هستند كه هنوز هم با گذر زمان جذابيت خود را از دست نداده‌اند. براي بسياري از بانوان، وسواس داشتن انواع كيف زنانه كه متناسب با استايل و نوع نيازشان باشد، كاري مهم است. از يك سو شكل، طراحي، رنگ و مدل و از سويي ديگر كاربرد كيف از نظر موقعيت استفاده (مهماني يا دانشگاه) و حجم قرارگيري وسائل، از اهميت بالايي برخوردار است.

كيف دوشي / Shoulder bag

ين كيف بند نسبتا بلند، چرمي يا زنجيري، قابل‌تنظيمي دارد و در اندازه‌ها، طرح‌هاي گوناگون و بسيار كاربردي است. براي موقعيت‌هاي كژوال ورزشي، پياده‌روي سبك، اداري و خريد مناسب است.

كيف ستچل / Leather Satchel bag

اين كيف چرمي يكي از انواع كيف دوشي كاملاً كلاسيك و محبوب است است. معمولا فرمي مستطيلي دارد و با برگردان و قفلي در قسمت جلوي كيف بسته مي‌شود. كف آن صاف است و در بسياري از موقعيت‌هاي كژوال يا قرارهاي دوستانه بيرون از منزل مناسب است. اين كيف بندي علاوه بر بند بلند دوشي، يك دستگيره كوچك دارد كه به وسيله آن‌ هم قابل‌حمل است. اين كيف‌ها تا حد زيادي طراحي و فرمي شبيه به كيف‌هاي مدرسه‌اي وينتيج دارند.

كيف خورجيني / Saddle bag

كيف سدل كه سيلوئتي شبيه به خورجين يا زين اسب دارد، فرم كلي آن تقريبا شبيه به يك نيم‌دايره است و با برگردان و سگكي در قسمت جلو بسته مي‌شود. اين كيف به‌صورت كج روي بدن آويخته مي‌شود و دوچرخه‌سواران و موتورسواران از آن زياد استفاده مي‌كنند.

كيف پستچي / Messenger bag

كيف نامه‌رسان با بندي بسيار بلند و البته قابل‌تنظيم، به‌صورت مورب روي دوش انداخته مي‌شود. براي دانشگاه انتخاب بسيار خوبي است و اگر بزرگ باشد مي‌توان با آن لپ‌تاپ يا تبلت هم حمل كرد. نام ديگر اين كيف Courier است.

كيف باگت / Baguette bag

كيف باگت همانطور كه از نام آن پيداست، فرمي شبيه به نان باگت «Baaguette» دارد. اين كت مستطيل شكل و بسيار كوتاه و عريض است. اين مدل كيف بندي متوسط دارد و براي استفاده روزانه و مهماني مناسب است. كيف باگت بيش از هر برندي به‌وسيله Fendi معروف شده است.

 

http://www.tolid.co/%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%da%a9%db%8c%d9%81-%d9%88-%d8%af%d8%b3%d8%aa%d9%87-%d8%a8%d9%86%d8%af%db%8c-%d9%88-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d8%af-%d8%a2%d9%86%d9%87%d8%a7/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.